მოდულზე მიღებული ცოდნა დამეხმარა გამეგო რა განსხვავებაა პროექტსა და გაკვეთილს შორის, გავიგე როგორ შევქმნათ ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტები, გავაკეთე ელექტრონული პორთფოლიო, გავეცანი პროექტის გეგმის შაბლონებს, პორთფოლიოს შეფასების რუბრიკებსა და პროექტის პორთფოლიოების ნიმუშებს.შევქმენი ბლოგი, გავაფორმე ბლოგის დიზაინი.
25 ივლისს გავიარე პირველი მოდულის მე-3 და მე-4 აქტივობა,სადაც
- გავეცანი პროექტის მოთხოვნებს.
- ვისწავლე პუბლიკაცისს სახეები და გავიგე რა განსხვავებაა მათ შორის.
- გავაკეთე ბუკლეტი
- .ვიმუშავე სასწავლო პროექტის გეგმაზე.
27 ივლის გავიარე მეორე მოდულის პირველი ორი აქტივობა.მეორე მოდულზე
- გავეცანი თუ როგორ ხდება სასწავლო პროექტის დაგეგმვა სტანდარტის გათვალისწინებით და ვიმუშავე პროექტის გეგმაზე.გამოვიყენე http://ncp.ge/
- გავეცანი და ვიმუშავე 21 საუკუნის უნარ-ჩვევებზე; თითოეული მიმართულებიდან ავირჩიე ერთი უნარი
- გავეცანი მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ნიმუშებს,ვისწავლე რა განსხვავებაა ზოგად,თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს შორის
- ვისწავლე,თუ როგორ უნდა დავსვა ეს კითხვები და ვიმუშავე პროექტის გეგმაზე.
30 ივლისს შევაჯამეთ გავლილი მასალა.
- გავეცანი Drive -ზე მუშაობის ხერხებს.ვისწავლე როგორ ხდება Drive_ში ფაილების შექმნა და ატვირთვა, დოკუმენტის კორექტირება.
- ვისწავლე ბლოგზე Drive-დან დოკუმენტაციის ატვირთვა.
- ჩემს ბლოგზე ავტვირთე ჩემი პროექტის ბროშურა.
- გავეცანი შეფასების სტრატეგიებს .ვისწავლე,რომ შეფასების სტრატეგიები 5ძირითად კატეგორიად იყოფა . მოცემული სტრატეგიებიდან ფონური ცოდნის დასადგენად გამოვიყენე ,,გონებრივი იერიში".
- პროექტის გეგმაში ვიმუშავე შეფასების გეგმაში. მასში ჩავწერე ჩემს მიერ არჩეული შეფასების მეთოდები და ინსტრუმენტები.
- შევქმენი Word-ის დოკუმენტი ,რომელშიც განვათავსე კითხვარი,სადაც ჩამოვაყალიბე კითხვები და მოსწავლეთა შესაძლო პასუხები
ელექტრონული სახელმძღვანელოდან გავეცანი სტანდარტებისა და
მიზნების შეფასების რუბრიკებს; მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვებისა და პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკებს.ვიმუშავე თითოეულ რუბრიკაში და მოვნიშნე ჩემი პროექტისათვის შესაბამისი პუნქტები.მონიშნული რუბრიკები განვათავსე ჩემს ელექტრონულ პორტფოლიოში. ვიმუშავე პროექტის გეგმაზე.გავაკეთე პრეზენტაცია power point-ში.გავეცანი საავტორო უფლებებს და მისი გამოყენების წესებს.ჩემს მიერ გაკეთებული პრეზენტაცია ავტვირთე ბლოგზე.
3 აგვისტო -ტრენინგის მექვსე დღე.
- გავიმეორეთ წინა მოდულზე შესწავლილი მასალა.
- ელექტრონული სახელმძღვანელოდან გავეცანი ,,სასწავლო ნიმუშების შექმნას"
- გავეცანი მეოთხე მოდულის საკვანძო კითხვებსა და ამოცანებს.
- დავათავლიერე სახელმძღვანელოში არსებული სხვადასხვა მოსწავლის მიერ შექმნილი რესურსი კერძოდ ,,მზის ენერგია",,,უკვდავი გმირები"
- გავაკეთე მოსწავლის თვალით დანახული პრეზენტაცია power point-ში
- დავამზადე ბუკლეტი.
- ბლოგზე გამოვაქვეყნე მოსწავლის პრეზენტაცია და ბუკლეტი
- ვიმუშავე პროექტის გეგმაზე.მასში ავღწერე მოსწავლის აქტივობები
6 აგვისტო ---,,მოსწავლეთა პროექტების შეფასება"
- გავეცანი მეხუთე მოდულის მთავარ და საკვანძო კითხვებს.
- განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები.
- თითოეული სტრატეგიიდან ავირჩიე ერთი სტრატეგია და შეფასების სტრატეგიები შევიტანე ჩემი პროექტის შეფასების დროის ჩარჩოში
- ვიმუშავე პროექტის გეგმაში.გავაკეთე შეფასების მოკლე მონახაზი
- შევადგინე შეფასების ანალიტიკური რუბლიკები: პროექტის,პრეზენტაციის, თვითშეფასების
- ავტვირთე Drive -ზე და გამოვაქვეყნე blog_ზე
8 აგვისტო პროექტის მერვე დღე.შევაჯამეთ განვლილი ტრენინგის მასალა.
10 აგვისტო- გავეცანი მოდულის მთავარ და საკვანძო კითხვებს.
- ელექტრონულ სახელმძღვანელოში გავეცანი დიფერენცირებული სწავლების ნიმუშებს.
- ვიმუშავეთ პროექტის ჩეკილისტზე.
- შევქმენი პრეზენტაციისა და ბუკლეტის ჩეკლისტი
- ვიმუშავე პროექტის გეგმაში
- შევქმენი მოსწავლეთა მხარდაჭერის ნიმუში.
- ჩემი ელექტრონული პორტფოლიო ავტვირთე Drive -ზე და გამოვაქვეყნე blog_ზე.
განვლილი ტრენინგის ფარგლებში ვისწავლე ელექტრონული პორტფოლიოს წარმოება, მასში შესაბამისი დოკუმენტაციის განთავსება.
ჩემთვის მნიშვნელოვანი იყო drive-ზე და blog-ზე მუშაობა.
პროექტის ფარგლებში გავაკეთე პროექტი " ენერგოდამზოგი ნათურები" , გავწერე მასში პროექტის მიზნები, მოსალოდნელი შედეგები, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევები. ვეცდები ეს პროექტი გადავიტანო სასკოლო ცხოვრებაში და განვახორციელო ის ჩემს მოსწავლეებთან.
მადლობას ვუხდი პოზიტივ ტრენერ - რუსა მარკოზაშვილს ნაყოფიერი მუშაობისათვის.
No comments:
Post a Comment